pizza det är jag!



Idag är det Fredag och jag sitter här med Alice, eller sitter och sitter, Alice sover jag har as ont i ryggen (därför jag valde bilden, en mycket passande bild (fniss) iaf idag har jag inget planerat precis som alla andra dagar, man får liksom ta som det kommer! en sak vet jag och det är....... det är..... äta pizza för det ha mamma lovat mig haha! :D mums vad gott? avundsjuka? aha ska ni med fråga era föreldra nu? jag visste det!
men nu ska jag fixa mig för måste hem och hinna städa mitt rum tills mamma kommer hem, annars är det jag som blir kebaben på pizzan idag!

Kommentarer
Postat av: Evangelina

hihi, Edward i bannern! Är du besatt (eller kanske biten?) av Twilight? :) Puss och PEACE :D

2010-01-29 @ 17:49:08
URL: http://hommus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0